Opći uvjeti prodaje

Uvjeti poslovanja sastavljaju se u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i na temelju preporuka Gospodarske komore i kodeksa za elektroničku trgovinu.

Uvjeti poslovanja određuju uvjete kupnje putem web stranice https://www.drschaer-shop.hr/, kojom upravlja Salvia, d. o. o, , u daljnjem tekstu "Pružatelj“, pružatelj usluga e-trgovine i službeni distributer proizvoda tvrtke Dr. Schär AG / SPA.

Korištenjem web stranice, korisnik se slaže i prihvaća sve uvjete Uvjeta poslovanja, uključujući sve veze kao njihove sastavne dijelove i potvrđuje da je obaviješten o politici privatnosti. Kupac može biti fizička ili pravna osoba, uzimajući u obzir podatke pružene prilikom narudžbe. Na potrošače koji su fizičke osobe prema ovom stavku primjenjuju se odredbe Zakona o zaštiti potrošača. Kada nalog izvrši pravna ili fizička osoba koja se bavi dobitnom djelatnošću, neovisno o pravnom obliku ili vlasništvu, na nju se primjenjuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača samo u slučajevima kada je to posebno navedeno u samom zakonu. Potrošač koji vrši kupnju potvrđuje kupnjom da je upoznat s uvjetima kupnje i da se slaže s njima i s plaćanjem, te na taj način pristaje na korištenje njegovih osobnih podataka u svrhu kupnje.

Dobavljač Salvia, d. o. o., obvezuje se da će uvijek kupcu pružiti sljedeće podatke:
• identitet tvrtke (naziv tvrtke i sjedište, matični broj i porezni broj),
• podaci za kontakt koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (telefon, e-pošta),
• bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući pretprodajne usluge i jamstva),
• dostupnost proizvoda (bilo koji proizvod ili usluga ponuđena na web mjestu trebaju biti dostupni u razumnom roku),
• uvjeti prodaje (kupnja, dostava, reklamacija itd.).

Sigurna i jednostavna kupnja

Postupak kupnje
Odaberite proizvod: Na web stranici https://www.drschaer-shop.hr/ odaberite odaberite željene proizvode klikom na gumb „Dodaj u košaricu za kupovinu“ ispod željenih proizvoda.
Kako biste pogledali i / ili promijenili količine proizvoda u košarici: Na web stranici https://www.drschaer-shop.hr/ kliknite na ikonu košarice (gore desno) i odaberite opciju "Prikaži košaricu". Sustav će otvoriti vašu košaricu, iz koje možete ukloniti stavke (kliknite na x) ili promijeniti njihovu količinu (kliknite na + ili -).
Završetak narudžbe: Nakon pregleda i ispravljanja sadržaja košarice da biste dovršili narudžbu, odaberite gumb "Završi kupnju" (dolje desno). U sljedeća dva koraka ispunite podatke o dostavi i odaberite oblik plaćanja.
1. korak: Unesite adresu za dostavu: Morate navesti potrebne kontakt podatke sa zvjezdicom (ime, prezime, e-mail adresa, adresa, mjesto, poštanski broj i telefonski broj) jer trebamo potvrditi i dovršiti narudžbu te isporučiti proizvod.
Ako želite izdati račun tvrtki, unesite OIB, adresu i naziv tvrtke. Obrazac vam omogućuje otvaranje stalnog korisničkog računa odabirom lozinke, što vam omogućuje pregled prethodnih kupovina i automatski popunjavanje podataka o kontaktima (za dostavu) na narednim narudžbama. Ako ste već registrirani korisnik, nakon unosa adrese e-pošte, nakon unošenja adrese e-pošte, dobit ćete priliku unijeti zaporku i na taj način prikazati podatke o isporuci.
2. korak: Odaberite način plaćanja: Odaberite način plaćanja koji Vam najbolje odgovara. Unesite tražene podatke i završite klikom na gumb "Pošalji narudžbu".
Opcija: KOD ZA POPUST: Ako imate važeći kod za popust, unesite ga u odgovarajući okvir i kliknite gumb "Koristi kod".
Ako je narudžba uspješno dovršena, na web mjestu se pojavljuje tekst '' Vaša narudžba je prihvaćena. Vaš broj narudžbe je "xxx". Poslat ćemo vam potvrdnu e-poštu sa svim pojedinostima vaše kupnje. Hvala vam na kupnji.”
Postupak obavijesti o kupnji
• Nakon podnošenja narudžbe, kupac dobiva potvrdu e-pošte o zaprimljenoj narudžbi sa svim detaljima kupnje. Registrirani korisnici uvijek mogu zatražiti pristup podacima o povijesti kupnje, statusu i sadržaju narudžbi na info@drschaer-shop.hr
• Salvia d. o. o. može nazvati kupca na njegov kontakt broj telefona radi provjere podataka ili radi osiguranja točnosti isporuke.
• Za bilo kakva pitanja u vezi s vašom narudžbom možete nas kontaktirati na info@drschaer-shop.hr

Informacije o proizvodima


Internetska trgovina pruža informacije o proizvodima i fotografije.

Pružatelj daje sve od sebe kako bi osigurao da su informacije objavljene na njegovim stranicama ažurne i točne. Međutim, vrijeme isporuke ili cijena mogu se toliko brzo promijeniti da pružatelj ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. U takvom slučaju, pružatelj će obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu da otkaže narudžbu ili zamijeni naručeni proizvod. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na internetskoj trgovini https://www. drschaer-shop.hr zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

Sve fotografije proizvoda su informativne te služe samo u informativne svrhe. Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Salvia d.o.o. posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih kupac vidi na zaslonu i sl. U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

Raspoloživost proizvoda
Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi na skladištu te proizvodi koji nisu raspoloživi na skladištu, ali su dobavljivi u roku od 7 radnih dana, ne uključujući subotu.

Reklamacija, povrati, prigovori


Obratite nam se s povjerenjem i vaš ćemo prigovor/reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku, a uslugu kojom ste nezadovoljni ćemo pokušati unaprijediti i poboljšati na vaše zadovoljstvo.

Kao Kupac imate pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u slijedećim slučajevima:
• ukoliko smo Vam isporučili robu koju niste naručili (npr. pogrešan proizvod);
• ukoliko smo Vam isporučili robu kojoj je već istekao rok trajanja;
• ukoliko smo Vam isporučili robu s greškom ili oštećenjem koja nisu nastala u transportu.

U slučaju zahtjeva za povratom robe iz opravdanih razloga, dužni ste uputiti pismeni prigovor putem maila na info@drschaer-shop.hr ili putem pošte na adresu: SALVIA d.o.o., Radnička cesta 80, HR-10000 Zagreb.

Na isti način možete nam se obratiti i ukoliko ste nezadovoljni našom uslugom.

Kako bi što brže mogli provjeriti narudžbu na koju imate prigovor, molimo da navedete broj narudžbe, broj računa te da navedete opisno na što se prigovor odnosi (npr. u slučaju reklamacije na hranu, molimo da navedete ili fotografirate proizvod (ukoliko se reklamacije može vizualno predočiti) te nam pošaljete lot oznaku i datum minimalne trajnosti („Upotrijebiti do“, „Najbolje upotrijebiti do (kraja)“ datum). Nakon zaprimljenog prigovora, poslat ćemo vam potvrdu da smo isti zaprimili te ćemo vam najkasnije u roku 15 dana odgovoriti na prigovor (15 dana od dana kada smo zaprimili prigovor), sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača.

Ukoliko utvrdimo da je Vaš prigovor opravdan, imate pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod ili poklon bon minimalno u iznosu uplaćenog iznosa, a kojega možete iskoristiti prilikom slijedeće kupnje.

Prihvaćamo povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko utvrdimo da je prigovor opravdan te da niste utjecali na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav drugi nedostatak robe. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Dr Schaer i Salvia.

Sva roba koju prodajemo se skladišti i dostavlja sukladno deklariranim uvjetima čuvanja, odnosno preporuci proizvođača. Rok trajanja, koji je naveden na originalnoj ambalaži, vrijedi jedino ako se proizvod ispravno skladišti sukladno navedenim uvjetima čuvanja na deklaraciji.

U kojim slučajevima nemate pravo na povrat proizvoda?
1. Proizvodu je istekao rok trajanja, a isporučili smo Vam ga s važećim rokom trajanja;
2. Otvoren proizvod valjanog roka trajanja, koji je ispravan i zdravstveno sukladan.

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
U slučaju nedostatka bilo koje vrste proizvoda www.drschaer-shop.hr snosi odgovornost za te nedostatke u zakonski predviđenim rokovima. Odgovornost za materijalne nedostatke će se rješavati sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

PRAVO KUPCA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Ugovor koji sklapate s www.drschaer-shop.hr za prodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom proizvoda od strane www.drschaer-shop.hr te izvršenim plaćanjem s vaše strane, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi uvjeti sastavni su dio uvjeta i pravila poslovanja između online prodaje i kupca.

Sukladno čl.72. st.1. Zakona o zaštiti potrošača, svaki ugovor sklopljen putem daljinske komunikacije (internetska trgovina) možete raskinuti ne navodeći razloge za to, u roku od 14 radnih dana, od dana kada ste primili proizvode. Ne morate navesti razlog za raskid ugovora, ali nas morate unutar tog roka obavijestiti trajnim medijem o svojoj odluci o raskidu ugovora (putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražavate svoju volju o raskidu ugovora, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte) poslanoj:

- poštom na adresu: SALVIA d.o.o., Radnička cesta 80, HR-10000 Zagreb, Hrvatska;
- elektroničkom poštom na: info@drschaer-shop.hr.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.

U slučaju jednostranog raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Nakon što primimo Vašu izjavu (obrazac), obavijestit ćemo Vas o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju, a povrat plaćenog ćemo izvršiti nakon što nam roba bude vraćena (najkasnije 14 dana od dana kada ste nas obavijestili o svojoj odluci o raskidu ugovora).

Kupac je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Vaša odgovornost detaljno je utvrđena pravilnikom koji možete vidjeti na linku. Stoga, proizvodi koje vraćate moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da niste ispunili svoju obavezu povrata robe te Vam nismo dužni izvršiti povrat uplaćenih sredstava u cijelosti već se može raditi procjena umanjenja vrijednosti proizvoda.

Prihvaćanjem ovih uvjeta, prihvatili ste i odredbe spomenutog pravilnika (linku).

Izravne troškove povrata robe kupac je obavezan snositi sam ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora (u roku od 14 dana od kada je uputio izjavu o odluci za raskidom ugovora), a ukoliko proizvod ne može biti vraćen poštom na uobičajen način kupac se može obratiti Salvia d.o.o. na e-mail adresu info@drschaer-shop.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu vraćanja proizvoda.

Kada nemate pravo na jednostrani raskid ugovora?

Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe (svježa hrana, lako pokvarljiva hrana s mikrobiološkog gledišta i sl.).

Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača.

INTERNETSKO RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije od 15.02.2016. sporove cijele EU vezane uz internetsku kupnju biti će moguće riješiti putem ORS platforme (eng. ODR) kojoj možete pristupiti putem linka http://ec.europa.eu/odr.

Pritužbe i sporovi


Pružatelj usluga se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača. Pružatelj će se maksimalno potruditi kako bi ispunio svoju dužnost da uspostavi učinkovit sustav žalbi. Žalba se podnosi putem e-maila ili pismeno na adresu davatelja usluga. Žalbu ćemo obraditi u roku od 8 (osam) dana od prijema. Postupak rješavanja žalbe je povjerljiv.

Pružatelj je svjestan da se sudske nagodbe, i njihove nesrazmjerne vrijednosti s ekonomskom vrijednošću zahtjeva i troškovi u rješavanju samog spora ne isplate. Ovo je ujedno i velika prepreka za kupca / potrošača da spor ne izvedu pred sud. Stoga, pružatelj daje sve od sebe da sve sporove razriješi sporazumno izvansudskom nagodbom, a ukoliko to nije moguće, sporove će rješavati nadležni sud u Zagrebu.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

Pružatelj informira posjetitelje web stranice te potencijalne i postojeće kupce koji imaju status potrošača kako je, Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o online rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 15. veljače 2016. godine, u pogon stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORPS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORPS je: http://ec.europa.eu/odr. U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) .

Pružatelj će nakon toga objaviti vezu do platforme Europske komisije za internetsko rješavanje sporova potrošača (kliknite vezu ORPS platforme).

Završne odredbe


Prihvaćanjem ovih uvjeta prodaje kupac pristaje na odredbe ovih uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio ugovora.